Tuesday 15 June 2010

Alhamdulillah~

Alhamdulillah~
berakhirlah suda peperangan...
lame sgt btempur...
naik borink lak aku...
hehe~

semalam~
last paper...
alhamdulillah...
dapat aku setelkan dengan penuh cemerlang, gemilang dan terbilang...
haha~

btl ke x~
aku pon tatau...
hehe...

so~
tibe waktu utk bertawakal n doa lak...
usaha pon dah...
pape semoga kejayaan milik aku ngn sahabat seperjuangan...
amin ya Allah....

now~
tgh tunggu mase utk melayang2 di awan lak...
hehehe~

ermmm~

tadi~
aku bace blog bidadari...
die xboleh bace blog aku??
ape kena lak nie...
aku pon tau...
sian die...
hope esok luse blh la die bacekan...
hehe~

dan~
nak mntk maaf la gak kat bidadari law terase...
dgn my bro...
die cume bergurau k...
hehe...

hope kamo xmara lagi k...
senyum selalu k...
n...
insyaAllah law ade rezki i will pjj u again...
just wait erk...
^__^


No comments:

Post a Comment