Wednesday 9 June 2010

Overtime~

monin!!!

arini aku penat sgt2...
pagi2 lagi da kemas rumah...
tp...
bukan rumah aku...
haha~

saje~
rajinkan diri kemas rumah member lak arini...
nak kemas rumah sendiri...
rasenye~
cam da kemas jew kat ats tu...
haha~

aku jage rumah orang...
rumah aku pon ade orang jage...
namenye ADI n ISMAIL...
haha~

jage rumah aku elok2!!!

best gak dapat mengemas...
hilang tension n stress otak aku nie...
haha...

aku kalu mengemas cerewet cket...
adla laaaaa lam berejam2 amik mase...
bese la...
lambat asalkan clean n clear k...
huhu~

kalu rumah da kemas baru la senang cket nk stdy...
malaikat pon senang ati nk masuk...
bnde yg dibace pon senang masuk lam oyak nie...
huhuhu~

wat pape senang hati ok!!
^__^

kebersihan itu sebahagian dari iman k~
^__^






p/s:jgn biarkan rumah anda diselubungi setan2 ye sedare... biarkan malaikat jage rumah kite...
renung2 n selamat beramal...

No comments:

Post a Comment