Monday 7 June 2010

Saje2~

hurm~
arini aku bangun dgn semangat yang baru utk menamatkan baki2 exam aku...
ceh!!
ayat power pagi2 nie....

PANG!!!
arini baru nak semangat ke sedara???

PANG!!
ari2 aku semangat la okeh!!!
ade paham???
haha~

arini...
pagi2 lagi aku bangun dgn wajah yg bengkak...
akibat dari tidur yg agak byk smlm...
huhu...

bese laaaa...
semalam aku tension gile time exam....
bagai nak rak aku study...
aleh2...
soalan killer aku dapat...

PANG!!
udoh2 laaaaa tu sedara...
kang tension lak cite hal smlm di pagi arini...
hahaha~

PANAS~
aku juz nak cite yg kat cni da semakin panas membare dah nie...
panas sgt2...
teramat panas sgt2...
nak aku ta'kid lg??
senang cite kalu aku jemur baju xsampai sejam da kering...
amcam?
panas x?
huhu~

rumah~
aku dok tingkat atas skli ngn abg aku...
tingkat 5...
tp skrg nie aku lepak uma member kat bawah jew...
coz...
bilik aku xde penghawa dingin...
aku xmampu cam jiran bilik aku sblh nie si SUFIETEAM...
bilik dia adla penghawa dingin...
haha~

Alhamdulillah~
uma bawah xdla panas mane sgt...
sejuk jugak la an...
huhu...
hampir sebulan gak aku lepak bawah...
lagi pon aku nak stdy skli ngn bdk2 batch aku an...
2 antara sb aku lepak bawah...
huhu~

k la sedare sedari...
aku nak study lak...
nak berjuang next paper...
paper sastera arab jahiliah...
=__='

study!!!
gambate!!!

^__^

wish me luck okeh sedara sedari sekalian~
tettttttt~

***

No comments:

Post a Comment