Monday 7 June 2010

Hanya Allah Yang Tahu~

ya Allah~
tension n stressnye aku arini...
ape hal lak paper arini teramat susah...
arghhh~

ya Allah...
aku tatau nak ckp cmne...
tp...
yang mampu aku cakap n nyatakan skrg...
aku nak blk mesia!!
kalu blh mlm nie gak aku nk blk!!
tension!!!
stress!!!

pang!!!!!

2 la ko sedare!!
sape suh ko xprepare awal2...
huhuhu~

pang!!!
aku da prepare awal2 la ngok~
tp...
nak wat cmne...??
DR bg soalan tahap dewa gak...
ape blh aku buat....

ya Allah...
xdapat aku nak gambarkan betape stressnye aku arini...
stress sgt2...
nak aku ta'kid lagi ke??
haha~

Allah~
saje yang tahu betape stress n tensionnye aku skrg...
betapa hancurnye ati aku nie bile dpt kertas soalan td...
haha~

ermm~
tapi aku jawab je soalan tuuuu...
btl ke x aku malas nk pikir...
nty lagi stress tahap kl tower~
haha...

usaha dah...
yg perlu skrg doa n lain2...
hope sedare n sedari kat lua sane same doakan aku k...
semoge aku berjaya n kua semangat...

3 paper lagi...
aku harap dapat abeskan dgn sempurna...
before aku terbang di awanan yg indah xlame lagi...
aku harap dapat terbang dengan hati yg tenang dan aman...
hopefully~

ya Allah~
padamu kami bermohon...
tabahkanlah dan kuatkanlah semangat kami dalam m'hdapi ujian Mu
ya Allah...

ya Allah~
bimbinglah kami...
xkan bisa kami berdiri tanpaMu
ya Allah...

=__='

No comments:

Post a Comment