Tuesday 8 June 2010

Makanan Laut~

huhu~
tadi jejalan ruang maya sorang puteri nie...
puteri ke?
[bukan nama sebenar k]
haha...
saje je letak puteri k...
hehe....

arghhh~
die makan chim chum meyh~
sedap tuuuuu...
nie yg membuatkan aku xsabo nak terbang di awanan biru nie...
haha...
nak jew aku sambar tiket 22 nie...
tp...
cam awal sgt lak an...
huhuhu~

kesian lak member2 lain kalu aku terbang awal...
huhuhu...

pape pon~
yang nak dijadikan cerita...
cmne si puteri[bukan name sebenar] tau yg aku nie alahan...
dgn makanas laut...
tp aku peduli ape an...
jnji sedap sume masuk mulut...
hehe...

aku suke sgt makanan laut...
xkesa la pape pon an...
tp...
apekan daya an...
pandai laaaa tanggung an...
blk uma mesti berbirat badan nie...
hahaha~

to~
puteri...
[bukan nama sebenar]
anda telah membuatkan diri ini lapaaaaa!!
hehe...


chim chum~
hooooyyeaayy!!
^__^



p/s:lets eat chim chum with pon pon pon... ^__^

No comments:

Post a Comment